Трета година под ред Инсајдер ИД го спроведува истражувањато со кое се дефинира во кои маркети пазарат Македонските потрошувачи, како на национално така и на регионално ниво. Од истражувањето се прогласуваат “Топ 3 Маркети според потрошувачите во Р.Македонија”
Во годинешното истражување, со исклучок на нализа на самите ланци на маркети, се анализира и влијанието на промотивните активности и влијанието на ценовите акции при одлуката за купување. Исто е обработено влијанието на цената за 20 различни категории на производи, кое што овозможува како маркетите така и производителите и дистрибутерите да го анализираат генералното влијание на цената.
Истражувањето ги одговара следните прашања:
- Кои се преферирани маркети на национално ниво?
- Кои се преферирани маркети на регионално ниво?
- Колку често потрошувачите менуваат локација за купување?
- Колкаво е влијанието на промотивните активности при носење на одлуката за купување?
- При избор на два производи, колку често потрошувачите го бираат тој со пониска цена?
- Генерално влијание на цената за 20 категории на производи.
ПОГЛЕДНЕТЕ ЈА СОДРЖИНАТА НА ИСТРАЖУВАЊЕТО
ПОБАРАЈТЕ ПОНУДА ЗА ИЗВЕШТАЈОТ
* со поднесување на долната апликација добивате финансиска понуда за извештајот;