
Второ Издание: Редефинирање на ценовната сензитивност 2022
Почитувани пријатели, Агенцијата за истражување Инсајдер втор пат по ред прави специјална анализа за менување на навиките кај потрошувачите за производи за ...
Почитувани пријатели, Агенцијата за истражување Инсајдер втор пат по ред прави специјална анализа за менување на навиките кај потрошувачите за производи за ...
Зголемениот број на маркети во кои пазарат потрошувачите, влијанието на растот на цените на производите и кризата предизвикана од COVID-19 во ...
Агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и Најпознати брендови 2021-ва година” во кое ...
Агенцијата Инсајдер ИД спроведува голем број на истражување во доменот на широката потрошувачка, од кои се обидува да пронајде нови трендови ...
Индустријата за производство на млеко и јогурт поради постоечките сличности во производствените процеси и употреба на суровини, овозможува исти компании да ...
Во периодот од 15.09.2020 – 30.10.2020 агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД четврта година по ред го спроведе истражувањето “Преферирани ...
Како една од категориите која се обработува во истражувањето е „Детергенти, омекнувачи и прашоци за перење“ како дел од истражувањето „Најпознати ...
Како дел од четвртото по ред истражување за “Преферирани маркети во Македонија” дополнително е спроведено и „Истражување за најпознати брендови“ во ...
Во периодот од 15.09.2020 – 30.10.2020 агенцијата за истражување и консалтинг Инсајдер ИД четврта година по ред го спроведе истражувањето “Преферирани ...
This is a unique website which will require a more modern browser to work!
Please upgrade today!